Min helg

Fredagen spenderades med bästavän vilket innebär massa snack om allting och att skratta till oss magrutor långt in på natten. Sånt som man faktiskt behöver i livet. 
Vaknade vid halv 1 tiden och tog tåget in till kalmar vid halv 3 för att käka lite kina mat med mina fina vänner. Satt på restaurangen i ungefär 3 timmar och kineserna trodde väl att vi var dumma i huvudet haha! Tog sedan tåget hem och var framme i emmaboda vid ca 20 i 8. Hann hem och bädda sängen & plocka iordning lite på mitt rum sen kom sebbe & sophie. De hade med sig godis & dricka och även den kvällen blev fylld med massa snack skratt & glädjetårar, så härligt. Känner att mitt liv går jävligt bra helt plötsligt och det är en underbar känsla. Jag har dom finaste vännerna som finns och det kan ingen ta ifrån mig.
 
Idag ska jag plugga lite, inte för att jag behöver det men gör det i brist av annat! känns bra. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback