Bara döda fiskar följer strömmen.

HELLOOOO
Har inte bloggat på ett riktigt bra tag så tänkte slänga in ett inlägg. Har inte hänt så mycket på senaste tiden, har hunnit skaffa gymkort så nu jäävlarrr kör vi världen. Gymmade igår med bästis, gick bra. Gick mindre bra idag när jag skulle stiga upp på morgonen med fetaste träningsvärken och ha idrott haha. Ligger just nu i soffan här hemma och har precis tryckt i mig en semla, ska hem till saga senare och sova där. Vi ska baka bullar och färga hår, fint med kvalitetstid. Imorgon börjar jag inte förrens klockan halv 11 och så slutar jag vid 2. Gutt! Efter skolan tar jag tag i mitt liv igen och drar till gymmet med Sophie, igen. OCH JUSTE!!! gjorde matteprovet igår, både A och B delen, har nog aldrig gått såhär bra i hela mitt liv, det gjorde hela min vecka så nu kan jag stay positive. Gutt. Nu taggar vi till sportlovet som är nästa vecka, hopppas ni har det bra finisar. Puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback