YOU ARE NOT UGLY, SOCIETY IS.

 
Hejsan alla fina och fula människor.
Har legat hemma hela veckan och varit sjuk, fast det är rätt roligt då jag var hemma i onsdags pga att jag hade ont i huvudet, och det hade jag när jag vaknade igår på morgonen också. Sen blev det bara sämre och framåt kvällen hade jag feber och ont i halsen. Satt rätt fint lagom till fredag! Kände mig helt död, skulle på ett möte i skolan och när jag gick kändes det som att jag svävade fram haha, såg nog hög ut haha. När jag kom hem visste jag inte vad jag skulle ta mig till så låg uppe i sängen och helt plötsligt började jag gråta?!?! Pms och feber är nog inte någon bra blandning. Iallafall så låg jag hela kvällen igår och tänkte "jag ska bli frisk, jag ska bli frisk" och idag vaknar jag upp utan feber. Rätt läskigt haha. Så imorgon blir det skola för mig och feeest! Härligt.
 


SA JU ATT DET SKULLE FUNKAAA! ;)

2013-01-31 | 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback