I've been alone when I'm surrounded by friends, how could the silence be so loud?

Har bestämt mig att den sista terminen nu i 9an ska jag ge allt, försöka iallafall! Ska få godkänt i matte och fysik, även komma in på ekonomi. Ska iallafall pröva, funkar inte ekonomi byter jag till handel. Jag ska "våga" mer som alla skriver, 2013 ska bli det bästa året. Även om det började sämst, riktigt jävla kass har denna & förra veckan varit. Men jag ska skita i dem som gör mig ledsen och arg, ska vara positiv. Och kämpa för det jag vill uppnå. (Åh vad gay jag låter men såhär känner jag just nu)
Jag ska även skaffa gymkort, inom någon vecka! Gå ner massa i vikt och få min drömkropp. Ska tatuera mig, börja i en ny skola och förhoppningsvis hitta någon snäll & söt kille, som är lite äldre. För tydligen funkar inte de som är i min ålder haha. Och jag ska börja spendera mer tid med de människor jag älskar, som jag tagit för givna den sista tiden. Min inspiration och kämparglöd är på toooppp!! Wohoo.

Och jag vill tacka mina underbara klasskompisar, linn frida & astrid. För att ni är så jävla bra. Och för att ni tror på mig. Det betyder jätte jätte jätte mycket! Även om jag inte visar det så bra. Ni är värda allt bra i världen och har hjärtan av guld. Jag älskar er.



AAW Neej men guud va gulligt av dig!!! :') Fan va gla jag blir! Jag älskar dig med! Och jag tycker att din nya inställning är skitbra och är riktigt stolt över att du bestämt dig för att försöka, jag vet att du kan klara det! Puss! <3

2013-01-10 | 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback