2013

 
Jag hoppas att detta kommer bli det bästa året på länge, då 2011/2012 inte precis varit mina år.
 
Men under 2012 så har jag träffat många nya vänner, vilket jag verkligen är glad över. Och man säger att man aldrig ska ångra sig när man gjort något, så får väl acceptera mina misstag och inte göra om dom bara.
 
Gårdagen då det var nyårsafton kunde inte bli så mycket bättre än vad den va, började dagen med att åka till kna för att göra fransförlängning och det blev himla fint. Sedan kom naomi hem till mig och vi fixade oss tillsammans för att sedan åka hem till Emelie. Käkade och snackade om allt med bästa tjejerna. Efter det drog vi på förfest, vid kvart över 10 ungefär kom Fridas föräldrar och hämtade oss i Örsjö för att skjutsa oss till Nybro där vi tog en buss till Kalmar. Vi bokstavligen sprang ut ur bussen för att våra blåsor var alldeles för fulla med alkohol, haha. Tittade på fyrverkerier i stan med en jävla massa människor. Träffade även mina andra underbara vänner, vilket gjorde att det blev den bääästa början på 2013! Kan inte tacka mina vänner nog för att de alltid står ut med mig, finns där och bara är sig själva. Jag älskar er alla så himla mycket!
 
En annan tråkig sak är väl att jag inte fick chansen att fira nyår med alla mina vänner, och det hade jag verkligen velat. Tråkigt nog så kan jag inte vara på 2 ställen samtidigt..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback