I'M STILL SICK

Kom in för en stund sedan efter att ha varit ute med tyke, helt anfådd var jag och fick knappt någon luft, haha det är ju pinsamt. Mår endå lite bättre, förutom att jag har fått hosta. Jag förstår inte hur man kan önska att vara sjuk för det är fan det tråkigaste som finns, och jobbigaste och när man väl är sjuk vill man inte annat än att dö. Längtar till skolan även om jag bara har varit hemma i 2 dagar. Kollat på 352 olika filmer, druckit 511 koppar té och snytit mig 100000 gånger. Det är mitt liv just nu. Vill inte ens vara i mitt rum, det är sjukt ofräscht och ostädat och allt är äckligt. Vill inte ens sova i min säng, men det är ingen idé att göra någonting nu när jag är sjuk endån... Men om en vecka och sju dagar åker jag till kreta, och då ska jag vara frisk! Även fest i helgen så måste bli frisk... Men nu ska jag kolla på film igen och sen sova. Hoppas ni alla friska människor där ute har det superbra! Och dom sjuka lider jag med. Puss
mysigt ju



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback