Hallå världen!

Efter skolan idag så träffade jag Anela, och vi gick & köpte kladdkaka och berrabus läsk. Awesome.
Träffade även jakoooob & willut en liten stund också! Efter att vi ätit upp och snackat lite så gick vi till Naomi, meningen var att hon skulle noppa mina ögonbryn (är inte så bra på det själv haha) men det glömde vi bort antar jag haha, låg i hennes säng och snackade en massa. Sen gick vi ut med biffen.
Kom precis ut ur duschen, och så kom jag på att jag har sovmorgon imon. HUR GLAD TJEJ HÄR?!
 
På kvällen ska vi även fira jakob i min klass som fyller år, blir en liten fest med några klasskompisar, det blir bra!
Och på lördag fyller farmor 70. Då åker vi över till öland och firar henne. Sen får vi se vad som händer på kvällen! Nu ska jag borsta mitt hår, puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback