You've spent a life time stuck in silence afraid you'll say something wrong

 
Ligger med min sjukisvovve i soffan, blir så jävla ledsen när han inte mår bra. Han är som min lilla prins, finaste vovven. Mille och jag lagade lite frukost innan sen bänkade vi oss framför tvn, försökte få plats i vår lilla soffa, mys.
Kvällen började bra igår, dock slutade den mindre bra, eller ah. Tur att jag har världens bästa vänner,"utan vänner så är man förlorad" så jävla sant. Juste, vi åkte in till djursjukhuset med tyke igår, medans mamma och dom var med han där inne så gick jag på stan, träffade sophie och alma, även wille jakob eric och tobbarna eller vad fan dom kallas. Kände mig dock helt jävla forever alone när jag gick i alla affärer helt själv. Hittade iallafall en mössa och en tröja! fint. Det var mindre bra med tyke och det suger, det kanske inte finns något att göra. Han har någon leverskada, som dom ska ta reda på lördag. Sånt här suger verkligen så jävla mycket.
 
Men jag hoppas att ni har en fin höstig helg! Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback