You better lose yourself in the music, the moment You own it, you better never let it go. You only get one shot, do not miss your chance to blow, this opportunity comes once in a lifetime

Drog till kalmar efter skolan med nela, käkade subway och kollade i affärer. Hittade ett par as snygga skor och en klänning till fredag. Det blir bara bättre och bättre! Älskar mitt liv just nu då vi har prao nästa vecka också, sen har vi inga fler prov förrens vecka 43 LML!
Har börjat flåss på benen, awesome! Så har precis duschat och smörjt in mig. Ni vet den känslan när man rakat benen och missat en rand..fml. Ska slänga mig i sängen och sova några timmar bara för att jag kan. Hörs imorgon puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback