Världens bästa vänner.

Natten till min födelsedag blev så jävlaaa bra, bästa festen på länge! Vi åkte till nybro på förfest och sen vidare till "klubben" haha gay, ne men det var sjukt jävla kul och bästa början på en födelsedag. Världens bästa sjöng för mig vid 00.00 och har aldrig varit så glad. Åkte buss till kalmar vid 20 över 1 och döda som vi var gick vi hem till naomi och somnade vid 3 tiden. Dagen efter så åkte jag och naomi till emmaboda, pappa och jag körde till mammas jobb så hjälpte jag henne lite sen åt vi pizza. Öppnade paket och är jätte glad för allt jag fick! Fick ett sms av anela att jag skulle öppna dörren så står hon Hilma & Denny med en hel drös ballonger och sjunger för mig. så söta! Gick till naomi och vidare till xodia, där vi träffade ted jakob & willut! På kvällen kom mina saknade älsklingar, "du kommer älska oss för vår present, det kommer vara den bästa du någonsin fått" och när jag öppnar är det en burk pringles haha så fula, men efter ett tag säger dom att jag ska få min riktiga present, är ett kort där det står att dom har köpt en SIESTA biljett till mig!!! blev alldeles tårögd fan vad jag har världens bästa vänner, även mollsan men hon kunde inte komma (skaträffahenneidag) Så ja, man kan säga att jag hade världens bästa födelsedag om man bortser från vissa saker. Faaan vilket långt inlägg, nu ska jag till kalmar med Lá Familia och handla presenter till mig själv:):)
puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback