If karma doesn't hit you I fucking will

Bara för att min dator har kommit igång så krabbar ju självklart blogg.se där! LML. Har inte gjort ett skit idag känns det som haha, lunchat med mamma, jobbat ytterst lite och haft många raster(det bästa med att praoa på en förälders jobb) sen på kvällen passade jag sagas gulliga kusin Edith med saga då självklart. Kom hem vid halv 9/9 tiden och då la jag mig i sängen med mamma och Mille & kollade på Hollywood fruar! Älskar Maria. Imorgon drar jag till Kalmar och våldgästar min älskade vän som har flyttat dit. Sover hos henne och så myser vi till det med kinamat på torsdagen. Är även ledig sen dagen med. Hoppas ni har haft en awesome vecka och att den fortsätter så. I'm out'a here niggas yo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback