Bästa helgen!

Sista dagen på praon i fredags och när jag slutade träffade jag med anela. Senare på kvällen drog jag på fest ute hos kajsa med klasskompisar och några till, hade fett kul haha ! I lördags så vart jag rätt död, träffade ted & naomi en stund sen anela. Vi träffade även gustav & denny. Snackade med dom i någom timma haha sen gick anela och jag till affärn. På den kvällen/natten tryckte vi i oss avokado, gurka, dipp, choklad, kakor & godis 200:- fett värt ju haha. Dags att börja träna snart! Stannade hos henne till 1 halv 2 och grattade henne vid 00.00 eftersom hon fyllde år då, eller ah idag. Hade iallafall as mysigt och kollade på en as konstig film haha. Idag drog jag till stan med mamma pappa & mille och handlade födelsedags presenter till mig heh. Fyller ju på lördag. Taggar skolan imorgon och nu måste jag sova. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback