I have died every day waiting for you, darling don't be afraid. I have loved you for a thousand years, and I'll love you for a thousand more

Hejsan! I helgen hände det inte så värst mycket, var på julkul i fredags & lördags. I söndags gjorde jag typ ingenting och idag har jag varit med anela & hilma. Gjorde chubby bunny utmaningen (där man ska trycka in så många marschmallows man kan i munnen & säga chubby bunny efter varje) och jag fick in hela 7 st, haha sjukt! Efter det gick vi ut, sen har jag inte gjort så mycket mer. Ligger just nu i min underbara säng, det är lite svårt dedär
med stora sängar.Man vet inte riktigt vart man ska ligga HAHA ilandsproblem. Nu ska jag sova, love to you all.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback