how can I love when I'm afraid to fall

Har hänt så mycket på sista tiden så bloggen har varit det sista jag tänkt på!
 
I lördags var jag i kalmar med Alice,Fanny & Hanna. Och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! helt galet, skrattade hela tiden. Men iallafall, vi käkade på thai silk och sedan skulle vi kolla på twilight. Fick dock gå precis i slutet utav filmen för att hinna med bussen! Åkte bussen till nybro där saga och pontus hämtade mig.
Igår (söndag) så var jag på twilight igen fast i Emmaboda med saga jocke och fredde, fick se slutet denna gången haha ;) och idag har skolan börjat ta över mitt liv igen! Nu vet ni lite vad som hänt iallafall! puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback