Sov gott

Slänger in ett litet (haha litet) meningsfullt inlägg i brist på annat, kom iallafall hem från saga och Pontus för en stund sen. Idag har vi varit i kosta & handlat godis ett par glasögon och små toffsar eftersom jag har tänkt göra sånna där små flätor eller vad man säger av min sidecut som iallafall växt ut rätt mycket nu. När vi kom hem från kosta startade vi en film "Bad Ass" hette den och va riktigt bra. Mitt i filmen drog vi och köpte kycklingrulle sen fortsatte kolla, har bara kollat film hela kvällen tills nu. Imorgon antar jag att jag blir väckt väldigt tidigt då mamma skulle jobba (pappa också ofc men mamma har egentligen semester) och jag måste passa min lillebror, senare när hon kommer hem ska Alma och jag dra och fixa en sak. Nu somnar jag vilken sekund som helst, men innan jag avslutar kan jag lägga in en negativ mening, hehe
Det känns inte ens som att man har sommarlov när vädret suger, blir så arg!!!!
sov gott. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback