med solen emot ryggen kan jag sväva tryggt

Jäkla bra väder idag, sol iallafall! vinden skiter jag i.
Har iallafall vart och fixat lite grejer med alma, annars har jag inte gjort så mycket. Håller på att ladda ner LoL och det tar ju sin tid, hehe. Hatar att min andra dator är sönder och är i ett väldigt stort behov av en Windows 7skiva... fml. Men ja, denna datorn funkar ju rätt bra om man bortser från att den är seg som jag vet inte vad, blir överhettad och stängs av & tangentbordet är fuckat. Haha.
Nu längtar jag bara till helgen, riktigt varför vet jag inte men dessutom fyller min sockertopp 16 på fredag!

Ett årsen och några dagar denna bilden togs,jäklar vad snabbt tiden går!



HAHAH, de fulaste jag sett på länge ;)

2012-06-28 | 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback