Impuls grejer!!

När vi gick i Kalmar så kom jag helt plötsligt på att jag ville ha septum piercing, så helt impuls tvingade Naomi och Alma mig till det,& skit glad för det är jag! Det blev helt awesome men gör ont i hela näsan haha, det går nog över. Annan impulsgrej vi gjorde va att köpa rosa & turkos hårfärg till Alma och Naomi för att göra dipdye! Både Sophie och saga kom förbi och soffan fick med lite rosa dipdye! Almas blev typ grönt men det blev awesome endån, fast såg de bara när de va blött haha, givetvis blev naomisens också bra:). Nu ligger jag här i sängen och försöker sova, går inte så bra för det gör somsagt ont i näsan haha. Dessutom fyller min Lill ängel år idag, grattis soffan!
Nu ska Filippa aka tjuren glo tv, puss.
Fick ingen bild på varken almas eller soffans hår men de kan jag nog fixa imorgon, bilden på mig ser man septumen lite på hihi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback