You mean everything to me

Shobres! Äntligen skiner solen lite till, regnade idag på morgonen så såg inte någon mening med att stiga upp. Men nu iallafall, så finns det liv i mig. Har käkat lite och kollat på tv med min fina lillebror. Det är tydligen inte jag som stör mig på proviva reklamen utan han också, haha "Filippa! Visst är fruktdryck en juice, dom på reklamen säger att det är en jävla magdryck" han blandade ihop det lite där, men förstår jag förstår vad han menar! haha jag stör mig på så små saker...Aja, sluttjatat om den där reklamen. Har äntligen kommit på lösenordet till blogg.se på mobilen så nu kan jag snart lägga ut dom bilderna jag tog på rassle. Enjoy
 
Taggar tills imorgon, för då drar jag till liseberg med mina goa tjejer! Fan va kul vi ska ha !
Kyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback