Överraskningsfest&Barnensgård

Gjorde ett riktigt långt inlägg från mobilen igår när jag låg och solade på barnensgård, men tydligen ville inte det publiceras så typiskt... Iallafall, sophie fyllde år i fredags och då hade vi ordnat en liten överraskningsfest åt henne, så vi bjöd hem lite folk till henne utan att hon visste om det sen drog hennes pojkvän ut henne på en promenad då sprang vi dit och fixade iordning och sen när dom kom hem stod vi gömda ute på altanen haha, sen sjöng vi för henne åt hello kitty tårta som vi fixat och drack & snackade, helt impuls (den kvällen me) gick killarna och köpte grillat, så jävla gott. Den kvällen var iallafall riktigt bra och glädjs varje gång jag tänker hur glad sophie blev! Igår iallafall så drog vi till barnens gård,vid typ 9 på morgonen, riktigt trött var jag då haha. Men jag hittade några nya vänner där iallafall, grisar och getter. Riktigt söta! Sen somnade även jag och saga i solstolarna men fyfan vilket härligt väder det va! Badade en massa också, dock så har jag ju brännt mig som in i på armarna/bakbenen, men shit happens haha. Hoppas bara på att det går över från rött till brunt;p.
Sen på kvällen åt vi grillat igen.
NU; så har jag duschat och ska städa mittt rum för att åka till en saknad Alice i boda. Kommer bli awesome.
puss (bilder kommer från mobilen någon dag)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback