KOMPISAR DET GÅR BRA NU

vaknade klockan två, och det var riktigt skönt måste jag säga! Skulle koka ägg, men det gick inte så bra. Så jag tvingade mamma istället. Nu har jag precis duschat, gör faktiskt ingenting alls annars. Regnet öser ner utanför fönstret, men det är faktiskt rätt mysigt. Vid 7 tiden drar jag med mina bästisar till Nybro för lite käk på donken och handla godis, hihi. Idag är det bara 6 dagar kvar till rassle, längtar som in i, och är taggad till max. Kommer bli den bästa veckan/helgen på hela året. Dessutom beställde min familj & sagas utomlandsresa igår, det går bra nu kompis. Den 20 september bär vi av mot Kreta,makrigialos(?) tror jag det var iallafall. Blir att träna stenhårt tills dess.. Nu ska jag föna mitt hår och göra mig lite snyggare än vad jag redan är... ehehhee
Bjuder på en riktigt gammal bild på mig och moa, där var jag även ljushårig. Haha söta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback