It's too cold outside for angels to fly

Så jävla bra så att det inte finns!
 
Men iallafall, vaknade typ vid 1 eller nått och då satte jag mig vid datorn och spelade lol, sen duschade jag och klockan 6 typ käkade jg frukost, awesome där filippa. Mötte upp soffan med vovvsen sen gick vi vidare till mig, chillade lite sen skulle hon hem. Drog till fredde och där va jocke & belsak, hände inte ett skit så vi drog vidare till Naomi, inte för att det hände så mycket där men haha. Alma smsade mig och frågade om vi skulle lana, så nu sitter jag här hos henne och försöker få igång lol, imorgon drar vi till Kalmar för att pierca tungor,(inte min,jag har ju redan hehehe) och käka donken. Det går bra nu kompis♥
Slänger väl in nått inlägg inatt, kyss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback