inte min dag idag kanske

Igår va jag i kalmar och käkade thai mat, shoppade lite & va på leos lekland. Fick med mig en ny navelpiercing, manikyrset, lysande armband eller vad man säger och lite annat smått. Idag känns de som jag inte alls är på bra humör, mamma bara gnäller hela jävla tiden och så vidare... Ska nog börja med mitt nya rum   igen, spelar endå ingen roll de kommer inte bli klart på typ 1-2 år känns de som. Ikväll om Denny kommer hem från sjukhuset så ska jag träffa han en liten stund, sen vet jag faktiskt inte alls vad som händer. Nu tvingar mamma mig att städa halva övervåningen innan jag kan börja med mitt rum med, go arg filippa go go . Ha en fin dag! puss

försökte göra en gifff men den vill inte röra sig, så ni får nöja er utan bild, hehe. tråkig jag är.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback