fuckat

Det går ju inte att mobilblogga???? Kan iallafall inte lägga upp bilder när jag ska göra det och de suger, orkar inte föra över dom till datorn ): fuckarur
Iallafall, har jag inte gjort ett piss idag. Träffade nyss mollsan basse och soffan, satt och snackade och det vart riktigt trevligt! Dock var det inte imorgon vi skulle till Göteborg, haha! På torsdag visst. Så imorgon kör vi på att färga tillbaks mitt hår, fan vad skönt det ska bli :D Är typ orange/gul/ljusröd i mitt hår, ah inte så fint som det låter heh.
Om jag ska vara riktigt ärlig, så saknar jag skolan! Sista året på högstadiet, fan vad chill. Saknar mina fina vänner där!
Sov gott, kyss
random bild jag tog i vintras.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback