fefefefefefefefefestival!

Dom seriöst, bästa dagarna i mitt liv är över nu, och det känns förjävligt. Men hade det riktigt jävla fint med mina älskade vänner. Känslan, upplevelsen och så vidare. det är fan sjukt haha. Att man längtar efter nått så länge, ett år, och sen är det över på några dagar åh... Men vafan, positiva tankar nu. Jag är helt slutkörd i benen/kroppen och kan knappt gå för min hälsena(stavning?) har fuckat ur, blåmärken lite här och där och en röst som är förstörd, det är underbart hihi. Träffat general knas och frej larsson också, älskar livet. Nu taggar vi tills nästa rassle, och alla andra festivaler såklart. Hoppas ni har haft en fin vecka kompisar! Kyss,
 
Har inte hunnit lägga in bilder på datorn än så bjuder på 2st sålänge. Kommer fler!
Min älskade man och jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback