EMO

Mitt sommarlov suger, helt seriöst. Det är verkligen det sämsta sommarlovet hittils. Och  det finns fan stunder då jag önskar att skolan ska vara. Det enda jag gör är att sova, och spela lol. Glömmer fan typ att käka ibland också, vad fan händer? Mat var min bästavän innan.<3
Det enda jag längtar till något enormt är rassle, som är typ om 9 dagar sen göteborg i augusti med. Och ni kan ju gissa vad jag ska göra tills på onsdag? inte ens någon ide att skriva det lixom. Mitt liv suger just nu, men har dom bästa vännerna som finns, så vad gör det. Hoppas ni har ett awesome lov, kyss på er


Jätte Fin Blogg! besök gärna min och lämna gärna en fin kommentar det vore snällt! ♥
Ha en bra dag, kram!

Svar: Tack så jättemycket! din blogg óckså. hade fint! kram
filippa hansson

2012-07-17 | 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback