While I'm wide awake he's no trouble sleeping

Igår så åkte jag in till kalmar vid halv 1 tiden, skulle handla julklappar men hittade mest kläder och sånt till mig själv. Köpte iallafall lite till mamma och pappa. När saga och jag kom hem drog vi och hämtade ellen sen åkte vi hem till saga direkt. Lagade tre rätters åt 20 pers och fyfan vad bra det blev! riktigt stolt. Till förrätt blev det toast skagen, varmrätt ångbåts biffar(tror jag det heter) med klyftpotatis, stekt lök, sallad och ärtor. Till efterrätt hade ellen gjort hallonsorbet med mascarpone(stvn) ost och lite frukter samt hallonsås. Blev jätte bra! Har tyvärr inga bilder på allt.
Nu ligger jag i sängen och kollar på film, vaknade klockan ett idag. Det är ju trots allt lov. Hoppas ni får en fin jul.
 
Bild sen förra vintern, haha fan vad liten
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback