We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Det är ren jävla bullshit att jorden ska gå under enligt mig. Men när alla håller på att skriva till en "om jorden går under så kom ihåg att jag älskar dig" och så vidare, blir jag faktiskt lite nervös. Jag menar, jag sitter här hemma, en fet vanlig jävla tonåring som inte har hunnit leva sitt liv fullt ut. Jag har inte ens haft ett seriöst förhållande än liksom. Får lite ångest, men det är nu jag inte ångrar alla saker jag gjort under hela mitt liv. Satte lösenord på bloggen innan, så nu är det bara jag som delar med mig av mitt liv till mina närmsta. 1 än så länge haha. Det känns bra iallafall. Känner mig jävligt negativ just nu, och riktigt jävla förbannad (alice du förstår) och jag vet inte varför.
 
Imorgon ska jag iallafall handla julklappar. helt jävla ensam, kul . puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback