´my days

Vart ju somsagt i Kosta idag, hittade lite saker på glitter för typ 1 spänn, riktigt billigt var det där, utförsäljning eller vad man säger, och så köpte jag ett block som man skriver i,behövs alltid! Käkade glass och kollade i affärer sen drog vi hem, har käkat tonfisksallad och vitlöksbröd, nyttigt och gott heh. Följde saga en bit med vovven och nu ska jag snart sova för drar till Kalmar imorgon rätt tidigt, bara för att kolla lite och så.
 
På torsdag drar jag in till rix fm med sophie sebbe molly och danne, sen några utav dannes kompisar tror jag de va. Får ju oxå säga hejdå till min älskade vän som lämnar mig i skitvädret här hemma och drar till Kreta i en vecka, fuck heeer!!!! Aja, snart är det min tur! en månad och någon vecka bara. Skitsamma!
bjuder på domma bilderna haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback