Life's a game, but it's not fair I break the rules, so I don't care So I keep doin' my own thing Walkin' tall against the rain

Följde med mamma och pappa in till kalmar igår på dagen, mest för att jag inte hade någonting att göra. Tanken var att jag inte skulle köpa någonting alls, endå kommer jag hem med 3 par skor. Haha. Nej men, jag betalade faktiskt ett par själv. Bilder kommer upp sen.
När jag kom hem givk jag och träffade saga en stund, sen så gick jag och anela till affären, satt och snackade en stund & sen vidare till naomi. Hos naomi så färgade vi anelas hår, eller ah dipdye blev det. Först så blekte vi det, och då blev det blekning över så jag la i lite i mina toppar också, awsm. Sen färgade vi hennes toppar lila, dock vet jag inte om det syntes  så mycket? men det blev bra. Jakob kom förbi en stund också, så drog vi ut lite & sen tillbaka, hade iallafall kul. Drog hem frammåt halv 12/12 tiden tror jag ? slocknade vid halv 1.
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi snackade igår om att käka tillsammans allihopa eller nått, men vi får väl se :)
 
Jag lägger in bilder sen på mina nya saker, skor, jacka osv. puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback