I'm no superman I hope you like me as I am.

Hejhopp, träffade min otroligt saknade bästis igårkväll & basse man! Bruna och glada, tur att det var mörkt ute annars hade jag varit ett lik jämte dom, haha. Snackade lite och så, sen drog dom hem och då träffade jag saga och var ute med henne ett bra tag, härligt :) Gick hem, startade en film och somnade inte förrens halv 4, brabra. Vaknade klockan två idag, gick ut på balkongen för jag skulle se vilket väder det va, solen sken och det var sommarlov på nytt, (i mina drömmar, haha) Drog på mig bikinin och låg i solen i en timma, sen duschade jag av mig och gick till saga, snackade lite oså. Sen dess har jag inte gjort så mycket, mest plockat iordning på mitt rum och spenderat tid med min söta lillebror.
 
Imorgon ska jag jobba, blir att ställa klockan tidigt som tusan så man stiger upp. Annars vet jag inte vad som händer, sista dagen på lovet för mig iallafall. Hoppas ni alla haft ett jättebra sommarlov.


filippa varför är du så jävla snygg, blir arg!

Svar: lägg av, du är snyggas!
filippa hansson

2012-08-19 | 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback