Götelabörj

hade en otroligt bra dag igår! Resan dit gick otroligt mycket snabbare än resan hem haha. När vi kom fram så gick vi in på liseberg direkt. Att starta med kanonen kanske inte var så bra då mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstet haha men kul var det! Lite senare på dagen börjar det spöregna, åska och blixtra men det gjorde inte oss någonting, helt dygnsura forsatte vi åka endån haha. Träffade Ted och Naomi så vi vart lite med dom också, och atmosfear är nog den bästa karusselljävlen som någonsin uppfunnits, riktigt härlig! 1000 meter eller högre upp så satt jag ted & naomi där med dödsångest och såg ut över hela liseberg, haha fan vilken känsla! Vågade mig upp i den 3 gånger faktiskt (as stolt) Bilresan hem var ju mindre rolig, vi stannade på donken i borås och käkade lite. Somsagt vart jag dingsur, kläder, skor, hela skiten haha. Inte alls skönt att sitta i en bil 4 timmar så. Vi var även nära på att krocka med en fet jävla älg, men vi hade tur :D .
 
Nu sitter jag här, nyduschad och vet inte vad jag ska göra med mitt liv, får väl städa hela mitt rum så jag fördröjer tiden för lite senare så ska jag träffa saga som jag inte gjort på en evighet, låter helt okej! 
Hoppas ni har en fin helg, och vilket långt inlägg det blev kände jag haha. Men jag avslutar väl här då, kyss.
ba tog någon bild,
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback