Fixade min mobil lite i Fredags.

awsm.
 
Kom precis ut ur duschen efter att ha powerwalkat en runda med naomi till solariumet och tillbaks, så har bränt lite fett och blivit brunare, haha toppen!
Skolan idag var helt okej, förutom att jag trodde vi hade idrott idag på morgonen, så jag drog på mig idrotts kläder och skulle dra till skolan, mindre än en halvtimma vi börjar så får jag ett sms av alice där det står att det är imorgon vi har idrott, fan vad glad jag blev då..eller. Drog på mig vanliga kläder och försökte fixa till håret så det såg någorlunda normalt ut.. haha typiskt mig.
Imorgon har vi skolfotto och massa skit, och på kvällen blir det antagligen en runda med naomi igen!
 
Kyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback