37 dagar.

Det är 37 dagar (exakt) tills jag åker utomlands, känns som att jag måste börja träna nu.
Kommer aldrig orka hålla igång enda tills dess, men får väl peppa mig själv så att det blir minst två gånger i veckan iallafall, när vi börjar skolan är det en månad kvar. På den tiden hinner man rätt mycket förhoppningsvis.
Börjar väl idag då, en runda runt krysseboda!
 
Annars så har jag varit i lekparken två dagar i rad nu med sagas småsyskon och min lillebror, har varit ute jättemycket och det känns väl bra! Mamma är i borås och kommer hem imorgon, hon åkte igår. Så det är
bara jag mille och pappa hemma (felix också men han ser man ju knappt) ser förjävligt ut rent ut sagt.
Städa mitt rum imorgon står på schemat, fint. ne. Aja, haha ha det bra, kyss.
jätte fin bild heh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback